• Naamloos_panorama1-1
  • kanta-workshop2
  • kantia-workshop3
  • Peloponnesus home
  • Workshopreis_Griekenland_2000x700
  • peloponnesus2000x700
  • SjH17_02965
  • pelopp reis spread bewerktSjH14_10133
  • SjH17_02297
  • SjH17_02934

Vakantie fotografie Griekenland

Besteed jij je vakantie graag aan fotografie in Griekenland? Dan wil je op pad met de mensen van Miniati Fotoreizen, die hun liefde voor Griekenland én professionele fotografie vereeuwigen in memorabele fotografievakanties. Zij kennen de verschillende streken van Griekenland en waar je precies moet zijn voor alle bekende en minder bekende toplocaties. En waar je moet zijn voor het lekkerste eten. Zo bloeit je vakantie op, net zoals je fotografische vaardigheden. Dus ga me, boek je fotografievakantie naar Griekenland!

Waar ga jij naartoe?

Ontdek onze verschillende fotografievakanties en bekijk ook de foto’s van eerdere vakanties. Je ziet dan veel bijzonders langskomen. Zoals het karakteristiek Griekse plaatsje Poros, het monumentale amfitheater van Epidaurus en het gezellige stadje Nafplion. Maar ook op rondreis is er veel te zien, zoals de vele authentieke dorpen en ongerepte landschappen van de Peloponnesos, het hangende klooster van Dimitsana, het vissershaventje Astros en de gefortificeerde woontorens van het ruige berggebied Mani.

 

Vakantie voor professionele fotografie

Is er een betere, leukere en snellere manier om te groeien in fotografie dan een vakantie in Griekenland? Dankzij het afwisselende landschap, de interessante mensen, pittoreske plaatsjes en rijke historie is Griekenland een schatkist voor fotografen. Zeker als je op stap gaat met een ervaren fotograaf die je alles leert wat jij wilt weten en wat je nog niet weet. Onderschat ook je medereizigers niet: je leert ook veel van de besprekingen met andere fotografen. Het blijkt altijd weer inspirerend om je werk te vergelijken met dat van anderen. Je groep bestaat uit slechts 6 tot 12 medereizigers, zodat er volop aandacht is voor iedereen. Daarom zijn zowel beginnende als gevorderde fotografen enthousiast over onze fotografievakanties in Griekenland.

Wat leer jij over fotografie?

Je leert steeds fraaiere foto’s te maken dankzij onze opdrachten en je eigen vrije werk. Veel aandacht wordt besteed aan zowel techniek als compositie. Met betere kennis van sluitertijden, diafragma en scherptediepte wordt ook je fotografie beter. Maar het echte verschil maak je door te leren kijken en te denken aan wat je nu eigenlijk wilt uitbeelden als fotograaf én artiest. Op het gebied van architectuurfotografie, landschapsfotografie, portretfotografie, straatfotografie of reisfotografie.

 

Compleet verzorgde vakantie in Griekenland

Om volledig te genieten van je groeiende fotografievaardigheden, moet alles perfect geregeld zijn. Lekker eten, uitrusten, slapen en reizen is daarom essentieel. Al onze Griekenlandvakanties worden hierom gevierd in mooie accommodaties, met authentieke Griekse maaltijden en in lokale tavernes.