• Naamloos_panorama1-1
  • kanta-workshop2
  • kantia-workshop3
  • Peloponnesus home
  • SjH17_01843pan
  • guugenheim
  • New York02
  • Workshopreis_Griekenland_2000x700
  • Grand_Central_Station_Main_Concourse_Jan_2006
  • New York home
  • IMG_9376
  • New YorkIMG_3275
  • peloponnesus2000x700
  • New York03
  • SjH17_02965
  • pelopp reis spread bewerktSjH14_10133
  • spread 3
  • SjH17_02297
  • SjH17_02934

Fotografiereizen komen samen bij Miniati

Fotografiereizen: bestaat er iets leukers? Op reis met Miniati Fotoreizen blijf je kijken, want je vindt altijd wel weer een nieuw moment. Een nieuwe kans voor een unieke foto, om te groeien als fotograaf met een prachtig portfolio. Je blijft maar beter worden, omdat je de kunst leert van een professionele fotograaf, die je graag helpt met advies en inspirerende opdrachten. En dat in Griekenland, Macedonië of New York! Hier brengen wij reizen en fotografie samen, door compleet verzorgde vakanties. Ga mee. Schrijf je in voor een van onze reizen.

7 redenen om te reizen met Miniati fotografiereizen

  1. Compleet verzorgde vakantie
  2. Prettige accommodaties
  3. Ervaren reisleiders
  4. Persoonlijke begeleiding door professionele fotograaf
  5. Veel aandacht dankzij kleinschaligheid
  6. Fotomomenten te over
  7. Snel beter worden in techniek én compositie

 

Wat jij wilt

Ondanks dat onze fotografiereizen leerzaam zijn, blijft het vakantie. Dus doe je precies wat je wilt. Je kunt je naar hartenlust storten in de uitdagende fotografieopdrachten van je reisbegeleider. Wil je echter liever spontaan uit eigen beweging fotograferen, dan mag dat natuurlijk ook. Ook dan blijft iedereen geïnteresseerd en steek je onvermijdelijk veel op van je gesprekken met de fotograaf en je medereizigers.

 

Gezellig en persoonlijk: onze fotografiereizen

Wij houden onze reizen expres kleinschalig: de groep waar je mee optrekt bestaat uit slechts 6 tot 12 personen. Dit blijkt het gezelligst én het beste om voldoende tijd en aandacht over te houden voor alle individuele vraagstukken op het gebied van fotografie. Bovendien leer niet alleen nieuwe technieken kennen, maar ook nieuwe mensen.

Wat komt er aan bod tijdens deze reizen?

Onze reizen zijn geschikt voor zowel beginnende als gevorderde fotografie-liefhebbers. Uiteraard komt de technische kan aan bod: de instellingen van je camera: de sluitertijd, het diafragma en de scherptediepte. Maar ook over de creatieve kant, waarover boeken zijn volgeschreven: de compositie, het standpunt en het gebruik van licht. Alles wat jij wilt bijleren op het gebied van fotografie doe je tijdens de Miniati Fotoreizen.

 

Voorbeelden van fotografie tijdens onze reizen

Een goed beeld krijg je van de voorgaande fotografiereizen door deze foto’s van je voorgangers te bekijken. Dan zie je bijvoorbeeld het enorme amfitheater van Epidaurus, de hangende kloosters van Dimitsana, de gefortificeerde woontorens van Mani, de moskee van Tetovo of Soho, of Chinatown in New York. Kun jij het beter? Na een van onze reizen wel!